Duhový paprsek 2017

0 - HARFA Sport - exteriér prodejny

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: Harfa Sport

Investor: Ing. Fic Jaromír

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Grafické řešení plochy Al. konstrukce opláštěná Dibondem s potiskem. Světelné reklamy - logo profil 5 s čelem z plexi opál a barevným, podsvíceno LED diodami. Světelné panely - Profil Milliken s vypnutou vinylovou folií podsvíceno LED diodami. Prosvětlené lemování výkladců profil 4 s barevným plexi, prosvětleno LED diodami.

Typ materiálu: Dibond s potiskem Lakovaný Al. plech, plexi opál a barevné. Vypnutá vinylová folie v syst. Milliken

Značka materiálu: Omnibond, Plexiglas, Euroflex, Baltled

Prodejce materiálu: Omniplast, Alfun, Zenit, Flex Europa

Lokalizace: Praha 9, křižovatka ulic Poděbradská a Freyova.

Popis:

Celkové řešení exteriéru nové prodejny Harfa Sport na frekventované křižovatce. Opláštění celého nároží Dibondem s potiskem, prosvětlené lemování výkladců, světelná loga a objekty na fasádě

Celkové řešení exteriéru nové prodejny Harfa Sport na frekventované křižovatce. Opláštění celého nároží Dibondem s potiskem, prosvětlené lemování výkladců, světelná loga a objekty na fasádě


0 - Geometrické secesní ozdoby tištěné sublimací na Materiál Popline pro operní představení Bohéma

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: Moravské divadlo Olomouc

Materiál, z něhož je práce zhotovena: textil

Značka materiálu: DirectTex Poplin Plus 175 g

Prodejce materiálu: HSW signal

Popis:

Pro inscenaci Pucciniho Bohémy navrhla kostýmní výtvarnice Miriam Struhárová originální kostýmy zdobené secesními vzory, skládajícími se ze spousty jemných linií a detailů. Jak je ale přenést na tkaniny, z nichž se šaty a kabáty šily? Nabízela se výšivka, která by však byla příliš náročná a nákladná. Pak přišel nápad vzory tisknout a na scénu přichází Grapo… Naši grafici s paní Struhárovou vybrali vyhovující vzory z fotobanky, připravili z nich tisková data a během několika desítek minut už se tisklo. Materiál Popline 175 g jsme potiskli technologií sublimace, nastříhali a doručili do divadla, kde se jednotlivé části vzorů aplikovaly a v kombinaci s vyšívanými linkami vytvořily požadovaný efekt. Výsledek je opravdu působivý a podle informací z divadla se s materiálem velmi dobře pracovalo. Spojení sublimačního tisku a divadla je důkazem, že reklamní produkční technologie mají širší využití, než si mnozí z nás myslí.

Pro inscenaci Pucciniho Bohémy navrhla kostýmní výtvarnice Miriam Struhárová originální kostýmy zdobené secesními vzory, skládajícími se ze spousty jemných linií a detailů. Jak je ale přenést na tkaniny, z nichž se šaty a kabáty šily? Nabízela se výšivka, která by však byla příliš náročná a nákladná. Pak přišel nápad vzory tisknout a na scénu přichází Grapo… Naši grafici s paní Struhárovou vybrali vyhovující vzory z fotobanky, připravili z nich tisková data a během několika desítek minut už se tisklo. Materiál Popline 175 g jsme potiskli technologií sublimace, nastříhali a doručili do divadla, kde se jednotlivé části vzorů aplikovaly a v kombinaci s vyšívanými linkami vytvořily požadovaný efekt. Výsledek je opravdu působivý a podle informací z divadla se s materiálem velmi dobře pracovalo. Spojení sublimačního tisku a divadla je důkazem, že reklamní produkční technologie mají širší využití, než si mnozí z nás myslí.


0 - Umění recyklace v barokním stylu

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: Dům dětí a mládeže, Autor: Lucie Králíková

Investor: GRAPO s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: zbytky materiálu Popline a Kapa desky

Prodejce materiálu: Popline HSW signal, Kapa desky VINK plasty

Lokalizace: Broumovský klášter

Popis:

Při reklamní produkci vzniká poměrně velké množství odpadu z odřezků, zbytků nebo návinů na roli, které nelze potisknout. I tyto zdánlivě bezcenné kusy materiálu však mohou někomu posloužit a mohou dát vzniknout něčemu novému, ba dokonce krásnému. Přesně to se podařilo v Broumově na dětském výtvarném táboře, který pořádá Dům dětí a mládeže v Olomouci. Zbytky kapa desek a popline textilu z reklamní společnosti Grapo děti použily při výtvarném workshopu k výrobě barokních rób. Z odřezků z kapy vznikly honosné krinolíny a zbytky vlajkoviny posloužily k ušití svrchních částí šatů. Detaily barokní architektury, které děti nafotily v prostorách broumovského kláštera, se při závěrečné přehlídce promítaly na hotové modely, které se díky originálním vzorům doslova měnily před očima. Tento projekt dětem ukázal, že recyklace je nejen prospěšná, ale může také poskytovat inspiraci a prostor pro kreativitu. Tomu se říká umění recyklace!

Při reklamní produkci vzniká poměrně velké množství odpadu z odřezků, zbytků nebo návinů na roli, které nelze potisknout. I tyto zdánlivě bezcenné kusy materiálu však mohou někomu posloužit a mohou dát vzniknout něčemu novému, ba dokonce krásnému. Přesně to se podařilo v Broumově na dětském výtvarném táboře, který pořádá Dům dětí a mládeže v Olomouci. Zbytky kapa desek a popline textilu z reklamní společnosti Grapo děti použily při výtvarném workshopu k výrobě barokních rób. Z odřezků z kapy vznikly honosné krinolíny a zbytky vlajkoviny posloužily k ušití svrchních částí šatů. Detaily barokní architektury, které děti nafotily v prostorách broumovského kláštera, se při závěrečné přehlídce promítaly na hotové modely, které se díky originálním vzorům doslova měnily před očima. Tento projekt dětem ukázal, že recyklace je nejen prospěšná, ale může také poskytovat inspiraci a prostor pro kreativitu. Tomu se říká umění recyklace!


0 - Möbelix Roadshow truck

Kategorie: Mobilní reklama

Zadavatel: Möbelix CZ

Investor: Möbelix CZ

Lokalizace: bude se pohybovat po celé Evropě

Popis:

Unikátní projekt, na jehož počátku byl jeden oprýskaný lodní kontejner… Na jeho konci stojí vymazlený roadshow truck, který bude v rámci propagačních akcí křižovat Českou republiku i Evropu. Plášť kontejneru jsme opískovali, dali jsme mu nový nátěr a plotrované polepy grafikem speciálně uzpůsobené pro žebrovanou strukturu. Skoro celou boční stěnu kontejneru jsme odstranili, konstrukci jsme vyztužili a bok jsme osadili francouzskými okny z polykarbonátu a demontovatelnými schody. Interiér roadshow trucku musí reprezentovat, takže je celý vnitřní prostor obložen dibondovými deskami s polepy, které je možné měnit podle aktuální kampaně, nechybí vinylová podlaha a stropní LED osvětlení. Příčka s dveřmi odděluje prezentační prostor od technické místnosti se zázemím včetně elektrocentrály, díky níž je truck nezávislý na externím přívodu energie. Pomyslnou třešničkou je autoplachta, která roadshow truck chrání při přesunech mezi jeho jednotlivými štacemi. Až Möbelix roadshow dorazí do vašeho města, dobře si truck prohlédněte, protože je MADE BY GRAPO!

Unikátní projekt, na jehož počátku byl jeden oprýskaný lodní kontejner… Na jeho konci stojí vymazlený roadshow truck, který bude v rámci propagačních akcí křižovat Českou republiku i Evropu. Plášť kontejneru jsme opískovali, dali jsme mu nový nátěr a plotrované polepy grafikem speciálně uzpůsobené pro žebrovanou strukturu. Skoro celou boční stěnu kontejneru jsme odstranili, konstrukci jsme vyztužili a bok jsme osadili francouzskými okny z polykarbonátu a demontovatelnými schody. Interiér roadshow trucku musí reprezentovat, takže je celý vnitřní prostor obložen dibondovými deskami s polepy, které je možné měnit podle aktuální kampaně, nechybí vinylová podlaha a stropní LED osvětlení. Příčka s dveřmi odděluje prezentační prostor od technické místnosti se zázemím včetně elektrocentrály, díky níž je truck nezávislý na externím přívodu energie. Pomyslnou třešničkou je autoplachta, která roadshow truck chrání při přesunech mezi jeho jednotlivými štacemi. Až Möbelix roadshow dorazí do vašeho města, dobře si truck prohlédněte, protože je MADE BY GRAPO!


0 - La Bottega Linka

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: La Bottega Havlíčkova s.r.o.

Investor: La Bottega Havlíčkova s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Neonové trubice, bondové desky, Alu jackly, fólie,

Typ materiálu: Glostertube, Fahrt, Debond, Oracal

Prodejce materiálu: Siba, Dencop, Vink, Igepa

Lokalizace: Havlíčkova 1680/13, 110 00 Praha 1

Popis:

Neonová La Bottega. Na podzim loňského roku jsme instalovali firemní štít bistrotéky La Bottega linka. Linka je nové bistro a obchod s italskými delikatesami, které nabízí pouze ty nejkvalitnější produkty a lahodná jídla. Celkový vzhled panelu byl navržen architektonickou kanceláří Quarta, konkrétně Ing. arch. Veronikou Novákovou. Štít je formátu 16*1,7 m. Je vyroben z tvarovaných bondových desek a polepem vybranou fólií. Na nich je pak usazené 3D písmo - logo La Bottega formátu 7300*1150 mm. Písmena jsou vyrobená z černých bondových desek. Osou písma je vedena neonová trubice průměru 20 mm. Tato realizace tak dokazuje nenahraditelnost neonových technologií i v dnešní LED době.

Neonová La Bottega. Na podzim loňského roku jsme instalovali firemní štít bistrotéky La Bottega linka. Linka je nové bistro a obchod s italskými delikatesami, které nabízí pouze ty nejkvalitnější produkty a lahodná jídla. Celkový vzhled panelu byl navržen architektonickou kanceláří Quarta, konkrétně Ing. arch. Veronikou Novákovou. Štít je formátu 16*1,7 m. Je vyroben z tvarovaných bondových desek a polepem vybranou fólií. Na nich je pak usazené 3D písmo - logo La Bottega formátu 7300*1150 mm. Písmena jsou vyrobená z černých bondových desek. Osou písma je vedena neonová trubice průměru 20 mm. Tato realizace tak dokazuje nenahraditelnost neonových technologií i v dnešní LED době.


0 - Levitující Quadrio

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: Exx spol. s r.o.

Investor: Exx spol. s r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Karáčovaná Nerez, Plexi Englihten, LED

Typ materiálu: Karáčovaná Nerez, Plexi Englihten, LED

Značka materiálu: Englihten, AXT

Prodejce materiálu: Zenit, Atarion

Lokalizace: OC Quadrio - vstup od metra

Popis:

Jedná se o 2 loga umístěná u vchodu do obchodního centra Quadrio. Loga formátu 500 x 3500 mm jsou vyrobena z kartáčované nerezi a umístěna na vertikální nerezové konstrukci. Čelní plocha je vyrobena ze speciálního plexiskla englihten. Prosvícení plexiskla je řešeno pomocí LED. Napájení a propojky LED jsou vedeny nosnou konstrukcí. Logo je instalováno za skleněnou výlohou vstupu do obchodního centra Quadrio. Při pohledu zevnitř tak vznikají zajímavé odrazy loga, při pohledu zvenčí pak logo působí lehce levitujícím dojmem.

Jedná se o 2 loga umístěná u vchodu do obchodního centra Quadrio. Loga formátu 500 x 3500 mm jsou vyrobena z kartáčované nerezi a umístěna na vertikální nerezové konstrukci. Čelní plocha je vyrobena ze speciálního plexiskla englihten. Prosvícení plexiskla je řešeno pomocí LED. Napájení a propojky LED jsou vedeny nosnou konstrukcí. Logo je instalováno za skleněnou výlohou vstupu do obchodního centra Quadrio. Při pohledu zevnitř tak vznikají zajímavé odrazy loga, při pohledu zvenčí pak logo působí lehce levitujícím dojmem.


0 - Sneakers Molo

Kategorie: Indoor reklama

Zadavatel: Sportisimo s.r.o.

Investor: Sportisimo s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Neony, Bond desky, vinyl fólie, LED

Typ materiálu: Neonové trubice, bond desky, vinyl fólie, LED

Značka materiálu: Glostertube, Vink, Oracal, Fahrt

Prodejce materiálu: Dencop, Spandex, Vink, SS Light

Lokalizace: Obchodní galerie Harfa

Popis:

Sneakers molo Harfa. Byli jsme osloveni firmou Sportisimo s žádostí na dodávku nového firemního štítu pro jednotku „Sneakers Molo“. Zajímavostí tohoto provedení je spojení klasického neonu a LED technologie. Firemní štít byl vyroben z bondových desek ve vysokém lesku doplněných polepem zelenou fólií. V ose štítu je umístěno neonové logo. Toto je doplněno logem „molo“. To je vyrobeno z bond desek s LED podsvícením. Tato realizace ukazuje možná spojení moderních technologií s neony.

Sneakers molo Harfa. Byli jsme osloveni firmou Sportisimo s žádostí na dodávku nového firemního štítu pro jednotku „Sneakers Molo“. Zajímavostí tohoto provedení je spojení klasického neonu a LED technologie. Firemní štít byl vyroben z bondových desek ve vysokém lesku doplněných polepem zelenou fólií. V ose štítu je umístěno neonové logo. Toto je doplněno logem „molo“. To je vyrobeno z bond desek s LED podsvícením. Tato realizace ukazuje možná spojení moderních technologií s neony.


0 - Reebok - Teniskology

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: Resq s.r.o.

Investor: Resq s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: FE, neony, Dibond, LED technologie

Typ materiálu: železné jackly, úhelníky, sítě, neon trubice Glostertube, iBond desky, LED

Značka materiálu: Glastertube, iBond, SS Light

Prodejce materiálu: Dencop, Omniplast, Spandex, SS Light

Lokalizace: Akce Teniskology 2016

Popis:

Vybavení pro stánek Reebok. Teniskology je unikátní event, který kombinoval největší veletrh tenisek ve střední Evropě s prostředím Strojírny areálu PRAGOVKA, soutěžemi v Hip Hopu, vystoupením kapel apod. V rámci tohoto projektu dodala společnost REX spol. s r.o. pro agenturu Resq s.r.o. prvky pro označení stánku Reebook. Hlavní portál je tvořen neonovým logo REEBOOK na síti. Vystavené tenisky byly uloženy na tvarovaných bond stojanech s frézovaným čelem. Vše je pak doplněno podsvíceným i 3D nápisy. Osazení jednotlivých prvků pak realizoval a agentura Resq.

Vybavení pro stánek Reebok. Teniskology je unikátní event, který kombinoval největší veletrh tenisek ve střední Evropě s prostředím Strojírny areálu PRAGOVKA, soutěžemi v Hip Hopu, vystoupením kapel apod. V rámci tohoto projektu dodala společnost REX spol. s r.o. pro agenturu Resq s.r.o. prvky pro označení stánku Reebook. Hlavní portál je tvořen neonovým logo REEBOOK na síti. Vystavené tenisky byly uloženy na tvarovaných bond stojanech s frézovaným čelem. Vše je pak doplněno podsvíceným i 3D nápisy. Osazení jednotlivých prvků pak realizoval a agentura Resq.


0 - Kolekce BRAUN

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: RETAIL OF THE FUTURE, s.r.o.

Investor: De'Longhi Praga s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Ohýbaný brandovaný plast, lentikulární tisk, LED světlo, mini LCD, dřevěný korpus

Lokalizace: Prodejny Datart ČR a SR, NAY elektrodom, Euronics ČR a SK, Electro World, Expert

Popis:

Kolekce stojanů u příležitosti uvedení světové jedničky - tyčového mixéru BRAUN pro síť elektroprodejen v ČR a SR. Prémiovost stojanu je podpořená LED světlem podél celého obvodu stojanu.

Kolekce stojanů u příležitosti uvedení světové jedničky - tyčového mixéru BRAUN pro síť elektroprodejen v ČR a SR. Prémiovost stojanu je podpořená LED světlem podél celého obvodu stojanu.


0 - KENWOOD playtable

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: RETAIL OF THE FUTURE, s.r.o.

Investor: De'Longhi Praga s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Umělý kámen - korian, aretační kolečka, elektromotor, LED světlo, tištěná fólie. Rozměry: 2300 x 750 mm (délka x šířka), váha 250 kg.

Lokalizace: Electro World Čestlice

Popis:

Prémiový stůl je celý vyroben z ohýbaného umělého kamene. V hlavní části je osazena kruhová podesta poháněná elektromotorem, na které je umístěný robot. Obvod podesty je nasvícený LED světlem. Uprostřed druhé části je vyvýšená police na vystavení příslušenství.

Prémiový stůl je celý vyroben z ohýbaného umělého kamene. V hlavní části je osazena kruhová podesta poháněná elektromotorem, na které je umístěný robot. Obvod podesty je nasvícený LED světlem. Uprostřed druhé části je vyvýšená police na vystavení příslušenství.


0 - SHOP-IN-SHOP De'Longhi

Kategorie: Indoor reklama

Zadavatel: RETAIL OF THE FUTURE, s.r.o.

Investor: De'Longhi Praga s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Ohýbané lakované MDF v korporátních barvách De'Longhi, povrchová úprava 100% lesk. Rozměry: 4500 x 2500 mm (délka x výška) Váha: 450 kg

Lokalizace: Alza Praha 7

Popis:

Design vychází z loga De'Longhi. Součástí shop-in-shopu je výsuvný promo stolek, ve kterém je umístěný z jedné strany prostor na odpadky a z druhé strany na reklamní katalogy. V další skříňce je uložena lednice pro uchování mléka a mini pc pro ovládání LCD. V další skříňce jsou umístěny jističe a elektrorozvody pro silno proud a slabo proud. Poslední skříňka je pro spotřební materiál a zboží . Všechny skříňky včetně promostolku se otevírají pomocí elektromagnetického zámku.

Design vychází z loga De'Longhi. Součástí shop-in-shopu je výsuvný promo stolek, ve kterém je umístěný z jedné strany prostor na odpadky a z druhé strany na reklamní katalogy. V další skříňce je uložena lednice pro uchování mléka a mini pc pro ovládání LCD. V další skříňce jsou umístěny jističe a elektrorozvody pro silno proud a slabo proud. Poslední skříňka je pro spotřební materiál a zboží . Všechny skříňky včetně promostolku se otevírají pomocí elektromagnetického zámku.


0 - NIKE Roshe 2

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: NIKE CE

Investor: NIKE CE

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Plast, dřevo, PVC

Lokalizace: NIKE, Praha Příkopy

Popis:

Nike představilo revoluční řešení pro funkční obuv ve spojení designu Nike Roshe a technologie vláken Flyknit. Jeho výsledkem je maximální komfort a přizpůsobení se chodidlu. Vlákna s pružnými rozestupy se stala základním motivem a komunikační inspirací. V in-store prostředí bylo využito prvku vln, číslice 2 z názvu produktu a segmentovaných lamel pro dramatizaci benefitů ve 3D vystavení. Realizováno v regionu CME, ve flagship prodejnách (např. Praha Příkopy) je hlavní instalace mobilní.

Videoprezentace:

Nike představilo revoluční řešení pro funkční obuv ve spojení designu Nike Roshe a technologie vláken Flyknit. Jeho výsledkem je maximální komfort a přizpůsobení se chodidlu. Vlákna s pružnými rozestupy se stala základním motivem a komunikační inspirací. V in-store prostředí bylo využito prvku vln, číslice 2 z názvu produktu a segmentovaných lamel pro dramatizaci benefitů ve 3D vystavení. Realizováno v regionu CME, ve flagship prodejnách (např. Praha Příkopy) je hlavní instalace mobilní.

Videoprezentace:


0 - NIKE Mercurial

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: NIKE CE

Investor: NIKE CE

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Plast, PVC

Lokalizace: Praha, Zagreb

Popis:

Nejlepší sezóna kopačky Mercurial odstartovala s headlinem SCIENCE OF SPEED. Propojení vědy a rychlosti přineslo sportovcům maximálně pohodlnou obuv s ověřenou funkcionalitou v signifikantním designu kombinujícím neónové linky na černém podkladu. Příspěvkem WELLEN k základní síťové direktivě in-strore vystavení je model F1, který vznikl převedením linek na hranu plošných výřezů a dramatizuje rychlost. Kampaň byla realizována 5 zemích CME, plná verze ve flagship prodejnách v Praze (CZ) a Záhřebu (HR).

Nejlepší sezóna kopačky Mercurial odstartovala s headlinem SCIENCE OF SPEED. Propojení vědy a rychlosti přineslo sportovcům maximálně pohodlnou obuv s ověřenou funkcionalitou v signifikantním designu kombinujícím neónové linky na černém podkladu. Příspěvkem WELLEN k základní síťové direktivě in-strore vystavení je model F1, který vznikl převedením linek na hranu plošných výřezů a dramatizuje rychlost. Kampaň byla realizována 5 zemích CME, plná verze ve flagship prodejnách v Praze (CZ) a Záhřebu (HR).


0 - REBRANDING poboček bank na MONETA Money Bank

Kategorie: Světelná reklama

Popis:

Úkolem této zakázky bylo přeznačit všechny pobočky banky GE Money Bank na Moravě na barvy nového majitele MONETA Money Bank. Při výběru jsme museli projít tvrdým výběrovým řízením, kterého se zúčastnily všechny významné firmy v tomto oboru v ČR. Celkový počet instalovaných poboček MONETA Money Bank byl 80 a 168 samostatných bankomatových míst. Jednalo se celkem o 167 ks výstrčí, 79 ks panelů a vertikál, 46 sad písmen v různých provedeních, 8 sad reklam do historických míst, 3 totemy, 99 ks interiérových reklam, 67 ks lustrů, 58 ks interiérových výstrčí a 96 ks tubusů a žaketů k bankomatům. Na všech pobočkách také probíhala aranžérská činnost ve formě polepů výloh a dalších prvků. Všechny prvky byly definovány korporátními pravidly. Výroba a montáž většiny prvků musela proběhnout ve zrychleném tempu 3 měsíců z důvodu otevření a paralelně probíhající marketingové kampaně. Výsledkem byl spokojený klient a navíc elegantní design MONETA Money Bank dělá i 3 P dobrou reklamu.

Úkolem této zakázky bylo přeznačit všechny pobočky banky GE Money Bank na Moravě na barvy nového majitele MONETA Money Bank. Při výběru jsme museli projít tvrdým výběrovým řízením, kterého se zúčastnily všechny významné firmy v tomto oboru v ČR. Celkový počet instalovaných poboček MONETA Money Bank byl 80 a 168 samostatných bankomatových míst. Jednalo se celkem o 167 ks výstrčí, 79 ks panelů a vertikál, 46 sad písmen v různých provedeních, 8 sad reklam do historických míst, 3 totemy, 99 ks interiérových reklam, 67 ks lustrů, 58 ks interiérových výstrčí a 96 ks tubusů a žaketů k bankomatům. Na všech pobočkách také probíhala aranžérská činnost ve formě polepů výloh a dalších prvků. Všechny prvky byly definovány korporátními pravidly. Výroba a montáž většiny prvků musela proběhnout ve zrychleném tempu 3 měsíců z důvodu otevření a paralelně probíhající marketingové kampaně. Výsledkem byl spokojený klient a navíc elegantní design MONETA Money Bank dělá i 3 P dobrou reklamu.


0 - Pilsner Urquell produktová sada

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: Plzeňský Prazdroj a.s.

Investor: Plzeňský Prazdroj a.s.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Al profil, dibond, akrylát, PETG, oceľ, LED

Značka materiálu: Image Bond, PET G, Akrylát Quinn

Prodejce materiálu: Cortizo Slovakia, a.s, SPANDEX, s.r.o., OMNIPLAST s.r.o., Raven a.s., Tvarovanie PCHZ spol. s r.o., NEON POINT

Lokalizace: Exteriérová reklama v segmente Horeca

Popis:

Cieľom zadávateľa bolo dostať univerzálnu exteriérovú sadu pre vonkajšie označenie prevádzok, kompatibilnú so všetkými typmi prevádzok. Bolo potrebné vytvoriť jednotný, vysoko exkluzívny, ale jednoduchý dizajn a nahradiť už existujúce rôzne typy reklám, ktoré sú v súčasnosti diferencované v závislosti na ich umiestnení – bežné alebo historické časti mesta. Geometria sady rešpektuje oddanosť tradícií v jednoduchých tvaroch. Zachováva si pôvodné línie, pod ktorými je dlhodobo spotrebiteľmi vnímaná. Celá sada je navrhnutá z materiálov vysokej odolnosti s výraznou exkluzivitou povrchov čo vyzdvihuje pozíciu a hodnotu značky na trhu: brúsený dibond, ktorý sa následne potláčal na sieťotlači zlatou farbou kvôli zjednoteniu farby profilu (vnútorná zlatá linka a ochr. známka), lesklou zelenou farbou, ktorá tvorí podklad a ďalšou vrstvou matného laku (pásy), rám sady je z AL profilu v zlatom brúsenom eloxe. V profile nie sú viditeľné spojovacie skrutky (spoje riešené z vnútornej strany). Voľba materiálov vyplývala z prevádzkových požiadaviek klienta na dlhodobú životnosť, vysokú odolnosť voči poveternostným podmienkam a prémiovej prezentácie značky. Exteriérová sada svojím dizajnom vyzdvihuje samotné gastro zariadenie, zároveň vytvára nenásilnú formu povedomia o značke klienta a posilňuje jej vizibilitu. Súčasťou exteriérovej sady je fascia, svetelná výstrč, tabuľa, menubox a I-stojan.

Cieľom zadávateľa bolo dostať univerzálnu exteriérovú sadu pre vonkajšie označenie prevádzok, kompatibilnú so všetkými typmi prevádzok. Bolo potrebné vytvoriť jednotný, vysoko exkluzívny, ale jednoduchý dizajn a nahradiť už existujúce rôzne typy reklám, ktoré sú v súčasnosti diferencované v závislosti na ich umiestnení – bežné alebo historické časti mesta. Geometria sady rešpektuje oddanosť tradícií v jednoduchých tvaroch. Zachováva si pôvodné línie, pod ktorými je dlhodobo spotrebiteľmi vnímaná. Celá sada je navrhnutá z materiálov vysokej odolnosti s výraznou exkluzivitou povrchov čo vyzdvihuje pozíciu a hodnotu značky na trhu: brúsený dibond, ktorý sa následne potláčal na sieťotlači zlatou farbou kvôli zjednoteniu farby profilu (vnútorná zlatá linka a ochr. známka), lesklou zelenou farbou, ktorá tvorí podklad a ďalšou vrstvou matného laku (pásy), rám sady je z AL profilu v zlatom brúsenom eloxe. V profile nie sú viditeľné spojovacie skrutky (spoje riešené z vnútornej strany). Voľba materiálov vyplývala z prevádzkových požiadaviek klienta na dlhodobú životnosť, vysokú odolnosť voči poveternostným podmienkam a prémiovej prezentácie značky. Exteriérová sada svojím dizajnom vyzdvihuje samotné gastro zariadenie, zároveň vytvára nenásilnú formu povedomia o značke klienta a posilňuje jej vizibilitu. Súčasťou exteriérovej sady je fascia, svetelná výstrč, tabuľa, menubox a I-stojan.


0 - Podlahový stojan TOTEM

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: HORMA - P.O.P. Displays

Investor: CARUN PHARMACY s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: kov, dřevo

Typ materiálu: kov - kovová kulatina dřevo - celobukové překližované desky

Prodejce materiálu: HORMA - P.O.P. Displays

Lokalizace: Kanadské provincie v Severní Americe

Popis:

● přírodní materiály ● 680 různých indiánských kmenů ● žádné ostré rohy ● přeprava do Kanady ● originální design Tak přesně takto znělo zadání na podlahový stojan pro kanadskou organizaci JNLF, která zastřešuje všechny původní indiánské obyvatele Kanady. Stojan je určen pro konopné produkty značky Carun a každá indiánská osada má svůj vlastní stojan opatřen svým kmenovým znakem. Stojan má unikátní systém skládání. Bez mechanického spojování lze stojan složit i rozložit do 3 minut, aniž by byla ovlivněna výsledná stabilita stojanu. Tímto konstrukčním řešením došlo k výraznému snížení logistických nákladů při přepravě do Severní Ameriky.

● přírodní materiály ● 680 různých indiánských kmenů ● žádné ostré rohy ● přeprava do Kanady ● originální design Tak přesně takto znělo zadání na podlahový stojan pro kanadskou organizaci JNLF, která zastřešuje všechny původní indiánské obyvatele Kanady. Stojan je určen pro konopné produkty značky Carun a každá indiánská osada má svůj vlastní stojan opatřen svým kmenovým znakem. Stojan má unikátní systém skládání. Bez mechanického spojování lze stojan složit i rozložit do 3 minut, aniž by byla ovlivněna výsledná stabilita stojanu. Tímto konstrukčním řešením došlo k výraznému snížení logistických nákladů při přepravě do Severní Ameriky.


0 - Jarní kampaň IKEA na tramvajích

Kategorie: Mobilní reklama

Zadavatel: MEC Czech

Investor: IKEA

Materiál, z něhož je práce zhotovena: samolepící PVC fólie + okenní perforovaná fólie s atestem pro nouzové východy

Značka materiálu: ORAJET

Lokalizace: vybraná města ČR

Popis:

Mobilboard na tramvajích s výřezem pro cestující - květen 2016. Výjimečnost řešení spočívá v: Na linkách MHD ve vybraných městech ČR byla realizována netradiční jarní kampaň pro zadavatele IKEA. Jednalo se o polep tramvají formátem Mobilboard na boční straně vozu tramvaje s okenními plochami. Motivem byl zahradní nábytek s kreativním řešením – výřez v grafice je přesně vyměřen na sedadlo kde sedí cestující. Na zahradním nábytku se tak střídají různí lidé a motiv rozvíjí představu o příjemném posezení na zahradě, či balkoně. Pohyblivá reklama v kombinaci s tímto kreativním nápadem je ideální řešení, jak zefektivnit výsledný efekt kampaně.

Mobilboard na tramvajích s výřezem pro cestující - květen 2016. Výjimečnost řešení spočívá v: Na linkách MHD ve vybraných městech ČR byla realizována netradiční jarní kampaň pro zadavatele IKEA. Jednalo se o polep tramvají formátem Mobilboard na boční straně vozu tramvaje s okenními plochami. Motivem byl zahradní nábytek s kreativním řešením – výřez v grafice je přesně vyměřen na sedadlo kde sedí cestující. Na zahradním nábytku se tak střídají různí lidé a motiv rozvíjí představu o příjemném posezení na zahradě, či balkoně. Pohyblivá reklama v kombinaci s tímto kreativním nápadem je ideální řešení, jak zefektivnit výsledný efekt kampaně.


0 - Průhledná karta České spořitelny

Kategorie: Mobilní reklama

Zadavatel: MEC Czech

Investor: Česká spořitelna

Materiál, z něhož je práce zhotovena: samolepící PVC fólie + okenní perforovaná fólie s atestem pro nouzové východy

Značka materiálu: ORAJET

Lokalizace: vybraná města ČR

Popis:

Polepy tramvají s průhledným prvkem - září 2016. Výjimečnost řešení spočívá v: Zadavatel kampaně Česká spořitelna přišel s nestandardním požadavkem na polep tramvají ve vybraných městech ČR. Motiv znázorňoval kreditní kartu, která měla průhledné plochy s nápisy. Vymyslet způsob průhledné realizace nebylo jednoduché, zejména z důvodů legislativy polepu oken tramvají. Všechny detaily umístěné do plochy, která měla zůstat průhledná bylo nutno vyřezat z atestované okenní folie, opatřit laminací s přesahem a dolepit speciálně zvlášť. Výsledek však dopadl výborně a může inspirovat také ostatní zadavatele k vyzkoušení něčeho nového.

Polepy tramvají s průhledným prvkem - září 2016. Výjimečnost řešení spočívá v: Zadavatel kampaně Česká spořitelna přišel s nestandardním požadavkem na polep tramvají ve vybraných městech ČR. Motiv znázorňoval kreditní kartu, která měla průhledné plochy s nápisy. Vymyslet způsob průhledné realizace nebylo jednoduché, zejména z důvodů legislativy polepu oken tramvají. Všechny detaily umístěné do plochy, která měla zůstat průhledná bylo nutno vyřezat z atestované okenní folie, opatřit laminací s přesahem a dolepit speciálně zvlášť. Výsledek však dopadl výborně a může inspirovat také ostatní zadavatele k vyzkoušení něčeho nového.


0 - Chytrá solární lavička CapaSitty

Kategorie: Městský mobiliář

Zadavatel: FULL CAPACITY s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: kovovýroba - pozinkovaná ocel / nerezová ocel; dřevovýroba - modřín, dub; litý beton; elektronika + solární panel

Lokalizace: Litoměřice - Park Václava Havla, Ostrava - Ulice Dr. Martínka

Popis:

Chytrá lavička kromě odpočinku nabízí wifi připojení na internet, dobíjení mobilních zařízení a monitoring statistických dat. Např. množství vyrobené a spotřebované energie, monitoring čistoty ovzduší a hladiny hluku. Unikátnost lavičky spočívá v kompletní soběstačnosti, což znamená, že nepotřebuje žádné připojení k pevné elektrické síti a ihned může být instalována na požadovaném místě. Např. městské parky, sportovní areály, dětská hřiště, turistické nebo cyklistické stezky, školní areály a univerzitní kampusy, přírodní rezervace a CHKO. Všude tam, kde lidé tráví čas a postrádají elektřinu a wifi připojení. Náš projekt získal 1. cenu v rámci soutěže Obnovitelné desetiletí v kategorii Obnovitelný start-up a inovativní řešení v energetice. Byl představen na světové výstavě EXPO 2015 v Miláně a nová lavička bude také prezentována na světové výstavě EXPO 2017 v kazašské Astaně.

Chytrá lavička kromě odpočinku nabízí wifi připojení na internet, dobíjení mobilních zařízení a monitoring statistických dat. Např. množství vyrobené a spotřebované energie, monitoring čistoty ovzduší a hladiny hluku. Unikátnost lavičky spočívá v kompletní soběstačnosti, což znamená, že nepotřebuje žádné připojení k pevné elektrické síti a ihned může být instalována na požadovaném místě. Např. městské parky, sportovní areály, dětská hřiště, turistické nebo cyklistické stezky, školní areály a univerzitní kampusy, přírodní rezervace a CHKO. Všude tam, kde lidé tráví čas a postrádají elektřinu a wifi připojení. Náš projekt získal 1. cenu v rámci soutěže Obnovitelné desetiletí v kategorii Obnovitelný start-up a inovativní řešení v energetice. Byl představen na světové výstavě EXPO 2015 v Miláně a nová lavička bude také prezentována na světové výstavě EXPO 2017 v kazašské Astaně.


0 - Psí pisoáry

Kategorie: Městský mobiliář

Zadavatel: Opava - město

Investor: Opava - město

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Beton s povrchovou úpravou vymývaného povrchu - oblázky Dunaj

Typ materiálu: betonový pisoár, plastová nádoba na odpadky, dávkovač na sáčky na psí exkrementy

Značka materiálu: beton

Prodejce materiálu: Ferobet s.r.o.

Lokalizace: Městské sady, Opava

Popis:

Betonový pisoár je novým prvkem městského mobiliáře, který směruje psí čurání na jedno, předem určené místo. Umísťuje se v parcích i husté zástavbě. Systém je jednoduchý - první pes pisoár označí močí, další pes se ho snaží přečurat. Díky otvorům se malá část moči dostává dovnitř a stéká do záchytné nádržky na moč. Tím se vytváří trvalá pachová stopa, která láká dalšího psa k označení močí. Po zabudování psího pisoáru již tedy není potřeba nějaká další údržba apod.

Betonový pisoár je novým prvkem městského mobiliáře, který směruje psí čurání na jedno, předem určené místo. Umísťuje se v parcích i husté zástavbě. Systém je jednoduchý - první pes pisoár označí močí, další pes se ho snaží přečurat. Díky otvorům se malá část moči dostává dovnitř a stéká do záchytné nádržky na moč. Tím se vytváří trvalá pachová stopa, která láká dalšího psa k označení močí. Po zabudování psího pisoáru již tedy není potřeba nějaká další údržba apod.


0 - Park u zámečku Hanspaulka

Kategorie: Městský mobiliář

Zadavatel: Moravská stavební - INVEST, a.s.

Investor: Úřad městské části Praha 6

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Litina, dřevo

Prodejce materiálu: REX, s.r.o.

Lokalizace: Praha - park u zámečku Hanspaulka

Popis:

Dodání mobiliáře pro pražský park u zámečku Hanspaulka. Lavičky Schönbrunn, koše na sloupku, zahrazovací sloupky Brno, pítko, stromové mříže, stojan na kola.

Dodání mobiliáře pro pražský park u zámečku Hanspaulka. Lavičky Schönbrunn, koše na sloupku, zahrazovací sloupky Brno, pítko, stromové mříže, stojan na kola.


0 - Twin City Bratislava

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: HB Reavis Bratislava

Investor: HB Reavis Bratislava

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Brúsený nerezový plech, acrilát, drevo, LED diodové podsvietenie, sklo čierne bezpečnostné, čierny kompozit

Značka materiálu: I bond, Altuglas PMMA

Prodejce materiálu: Vink, Dencop

Lokalizace: Komplex Twin City Bratislava Mlynské Nivy

Popis:

Podsvietené nerezové nápisy na označenie recepcií a hlavných vstupov do jednotlivých komplexov. Svetelné totémy pred každým komplexom s vyznačením firiem, sídliacich v budove, nesvetelné nerezové poloplastiky ako exteriérová navigácia medzi budovami, svetelné akrylátové panely pre navigáciu v podzemných parkingoch, svetelné strešné reklamy hlavných nájomcov v jednotlivých budovách.

Podsvietené nerezové nápisy na označenie recepcií a hlavných vstupov do jednotlivých komplexov. Svetelné totémy pred každým komplexom s vyznačením firiem, sídliacich v budove, nesvetelné nerezové poloplastiky ako exteriérová navigácia medzi budovami, svetelné akrylátové panely pre navigáciu v podzemných parkingoch, svetelné strešné reklamy hlavných nájomcov v jednotlivých budovách.


0 - Dodávka mobiliáře pro rekonstrukce vstupní haly v Punkevních jeskyních

Kategorie: Městský mobiliář

Zadavatel: CHKO Moravský Kras

Investor: Stavos Brno

Lokalizace: Vstupní hala Punkevní jeskyně a okolí

Popis:

Dodávka mobiliáře pro rekonstrukce vstupní haly v Punkevních jeskyních, Moravský Kras.

Videoprezentace:

Dodávka mobiliáře pro rekonstrukce vstupní haly v Punkevních jeskyních, Moravský Kras.

Videoprezentace:


0 - Rusty Polizei Wrap Porsche Cayman GT4

Kategorie: Mobilní reklama

Zadavatel: WrapStyle Denmark

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Avery MPI 1104

Typ materiálu: litá tisková fólie

Značka materiálu: Avery MPI 1104 + DOL 1480

Prodejce materiálu: Papyrus

Lokalizace: Dánsko

Popis:

Zadání bylo jasné, zákazník si přál retro vzhled pro jeho zánovní Porsche Cayman GT4. Chvilku jsme googlovali a diskutovali, jak se s tímto zadáním vypořádat. Po dlouhé debatě se naši grafici pustili do práce a předložili zákazníkovi několik variant. Jednou z nich byl právě rezavý design inspirovaný německou dálniční policií. Jedna věc je však vytvořit design a ta druhá komplikovanější je realizace přesně kopírující designérovu práci. Bylo nutné vše důsledně promyslet, správně zaměřit a kalkulovat s faktorem roztažnosti fólie při realizaci. Důležitou roli hrála věrohodnost, rez musela vypadat co nejvíce reálně, což vyžaduje bezchybné napojení jednotlivých dílů. Dokonalý vizuální efekt se vydařil - zadní nárazník ošlehaný od gum, vybledlá zelená, stékající rez po celém autě a perfektní napojení jednotlivých částí. Věříme, že jsme zákazníkovi nabídli něco jedinečného a jeho vůz vybočuje nyní z řady. Mise splněna na 100 % dle zadání a představ zákazníka, v tuto chvíli již ale pracujeme na dalším projektu, který bude stejně bláznivý jako to Porsche.

Zadání bylo jasné, zákazník si přál retro vzhled pro jeho zánovní Porsche Cayman GT4. Chvilku jsme googlovali a diskutovali, jak se s tímto zadáním vypořádat. Po dlouhé debatě se naši grafici pustili do práce a předložili zákazníkovi několik variant. Jednou z nich byl právě rezavý design inspirovaný německou dálniční policií. Jedna věc je však vytvořit design a ta druhá komplikovanější je realizace přesně kopírující designérovu práci. Bylo nutné vše důsledně promyslet, správně zaměřit a kalkulovat s faktorem roztažnosti fólie při realizaci. Důležitou roli hrála věrohodnost, rez musela vypadat co nejvíce reálně, což vyžaduje bezchybné napojení jednotlivých dílů. Dokonalý vizuální efekt se vydařil - zadní nárazník ošlehaný od gum, vybledlá zelená, stékající rez po celém autě a perfektní napojení jednotlivých částí. Věříme, že jsme zákazníkovi nabídli něco jedinečného a jeho vůz vybočuje nyní z řady. Mise splněna na 100 % dle zadání a představ zákazníka, v tuto chvíli již ale pracujeme na dalším projektu, který bude stejně bláznivý jako to Porsche.


0 - Stojan na univerzální žací stroj Lucin Maxi vč. příslušenství Vari

Kategorie: Indoor reklama

Zadavatel: VARI, a.s.

Investor: VARI, a.s.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: převážně lakovaný plech s ocelovou výztuhou, potisk a polep brandu

Typ materiálu: ocelový plech, v povrchové úpravě práškového lakování v barvě RAL

Prodejce materiálu: velkoobchodní prodej kovů a plechů

Lokalizace: podniková prodejna VARI, Libice nad Cidlinou

Popis:

Požadavek zákazníka byl vystavit konkrétní typ systému na sečení trávy a jeho příslušenství, aby bylo jasné, že je žací zařízení multifunkční. Základem je plechový totem, na kterém jsou připevněny konzoly pro uchycení příslušenství. Záda totemu jsou otevíratelná kvůli montáži a případné údržbě. Podstava je skosená, plášť podstavy tvoří slzičkový plech, což umožňuje snadné najetí se sekačkou a zabraňuje samovolnému sjíždění, navíc má svou roli v kompozici i po čistě designové stránce. Barevnost vychází z firemních barev, akcent je doplněn již zmíněnou podstavou a inverzně barevnými zády (bílá s červeným logem). Stojan doplňuje obrazovka na boku stojanu, kde se promítají produktová videa a na míru vyrobená kapsa na letáky, která vychází z písmene V, ze slova Vari.

Požadavek zákazníka byl vystavit konkrétní typ systému na sečení trávy a jeho příslušenství, aby bylo jasné, že je žací zařízení multifunkční. Základem je plechový totem, na kterém jsou připevněny konzoly pro uchycení příslušenství. Záda totemu jsou otevíratelná kvůli montáži a případné údržbě. Podstava je skosená, plášť podstavy tvoří slzičkový plech, což umožňuje snadné najetí se sekačkou a zabraňuje samovolnému sjíždění, navíc má svou roli v kompozici i po čistě designové stránce. Barevnost vychází z firemních barev, akcent je doplněn již zmíněnou podstavou a inverzně barevnými zády (bílá s červeným logem). Stojan doplňuje obrazovka na boku stojanu, kde se promítají produktová videa a na míru vyrobená kapsa na letáky, která vychází z písmene V, ze slova Vari.


0 - Interaktivní POS stojan 

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: JABLOTRON

Investor: JABLOTRON

Materiál, z něhož je práce zhotovena: hliník, dibond, plexi

Lokalizace: cestovní stojan pro partnery

Popis:

Interaktivní stojan s 3D světelným logem, pc s dotykovou obrazovkou, set zapojených spolupracujících zabezpečovacích prvků Jablotron. Stojan je včetně pevného dřevěného obalu pro bezpečnou přepravu.

Interaktivní stojan s 3D světelným logem, pc s dotykovou obrazovkou, set zapojených spolupracujících zabezpečovacích prvků Jablotron. Stojan je včetně pevného dřevěného obalu pro bezpečnou přepravu.


0 - Mobilní kiosek Solarwinds

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: SolarWinds Czech s.r.o.

Investor: SolarWinds Czech s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Základem je hliníková konstrukce obalená hliníkovou kompozitní deskou (jak pro samotný stolek, tak pro totem, co vynáší televizi. Záda kiosku tvoří lehčená deska (materiál - STADUR), na které je pomocí distančních šroubů připevněná vygravírovaná akrylová deska nasvícená z nosného totemu do hrany. Kiosek je postaven jako mobilní zařízení, lehce demontovatelné cca do 3 částí. Jednotlivé části jsou uloženy do přenosných tašek.

Typ materiálu: alu komposit, lehčená PVC deska, akrylová deska

Značka materiálu: alu komposit - alucobond, lehčená PVC deska - STADUR, akrylová PMMA deska - Papyrus

Prodejce materiálu: Papyrus Bohemia, Igepa

Lokalizace: Kiosek funguje jako prezentační prvek, je využíván při prezentacích a výstavách, další kusy byly vyrobeny do zahraničních poboček.

Popis:

Prezentační kiosek pro firmu Solarwinds, jehož hlavním účelem je zaujmout, odlišit se a reprezentovat firmu zejména v oblasti IT. Základem je jednoduchý stolek s prémiově vypadajícím pláštěm z dibondu a podsvětleným znakem společnosti na přední straně. Součástí stolku je totem, jenž nese obrazovku a zároveň slouží jako platforma pro nasvícení plexi desky. Samotné plexi má v sobě vygravírovaný logotyp společnosti a grafiku tištěných spojů. Plexi je zajištěna pomocí distančních šroubů k podkladové desce. Barevnost vychází z firemních barev společnosti. Tedy základem je oranžová doplněná o neutrální bílou a černou, jež dodávají kiosku čistý, moderní vzhled. Součástí prezentace může být i stolek, jenž tvarově i materiálově vychází z kiosku a tak ho pěkně doplňuje.

Prezentační kiosek pro firmu Solarwinds, jehož hlavním účelem je zaujmout, odlišit se a reprezentovat firmu zejména v oblasti IT. Základem je jednoduchý stolek s prémiově vypadajícím pláštěm z dibondu a podsvětleným znakem společnosti na přední straně. Součástí stolku je totem, jenž nese obrazovku a zároveň slouží jako platforma pro nasvícení plexi desky. Samotné plexi má v sobě vygravírovaný logotyp společnosti a grafiku tištěných spojů. Plexi je zajištěna pomocí distančních šroubů k podkladové desce. Barevnost vychází z firemních barev společnosti. Tedy základem je oranžová doplněná o neutrální bílou a černou, jež dodávají kiosku čistý, moderní vzhled. Součástí prezentace může být i stolek, jenž tvarově i materiálově vychází z kiosku a tak ho pěkně doplňuje.


0 - NEONové obrazy

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: Marek Číhal

Investor: Marek Číhal

Materiál, z něhož je práce zhotovena: NEON

Typ materiálu: Sklo

Značka materiálu: Neonové sklo

Prodejce materiálu: DENCOP

Lokalizace: Německo, Kolín nad Rýnem

Popis:

Skleněné obrazy dle návrhu umělce Marka Číhala.

Skleněné obrazy dle návrhu umělce Marka Číhala.


0 - CRAFT BEER

Kategorie: Indoor reklama

Zadavatel: Sagasser – Vertriebs Coburg DE

Investor: Sagasser – Vertriebs Coburg DE

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Nápis CRAFT BEER – plexi opál 33 mm, čelní plocha – černá fólie, boky – lakované černá RAL 9005, prosvícení – LED flex pásek, podkladní deska – PVC palight 30 mm, polep fóliovou grafikou – imitace dřeva, boky lakované

Typ materiálu: plexi opál 33 mm, černá fólie, PVC palight 30 mm

Značka materiálu: plexi - Evonik, LED flex pásek – TRON

Prodejce materiálu: plexi – ZENIT, LED flex pásek – TRON, PVC palight - Dencop

Lokalizace: Kulmbach

Popis:

Výroba a montáž 1 ks světelného reklamního prvku CRAFT BEER na podkladní desce délky 2 000 mm, montováno na stěnu pomocí skrytých kotevních prvků.

Výroba a montáž 1 ks světelného reklamního prvku CRAFT BEER na podkladní desce délky 2 000 mm, montováno na stěnu pomocí skrytých kotevních prvků.


0 - Světelný nápis SAGASSER

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: Sagasser – Vertriebs Coburg DE

Investor: Sagasser – Vertriebs Coburg DE

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Čelní plocha – plexi červené 3H67, boky – AL plech, zadní strana – dibond, prosvícení – BaltLED červený, spodní nesvětelný nápis – plexi bílé 10 mm, nosná konstrukce pod nápisem – AL jekl lakovaný RAL 9006

Typ materiálu: plexi červené 3H67, AL plech, dibond, BaltLED, plexi bílé 10 mm, AL jekl lakovaný RAL 9006

Značka materiálu: plexi – Evonik, LED – BaltLED

Prodejce materiálu: plexi – ZENIT, AL plech – Alfun, LED - BaltLED

Lokalizace: Haßfurt

Popis:

Výroba a montáž 2 ks světelného nápisu SAGASSER délka 6000 mm, předmontováno na rámu z hliníkových profilů. Nesvětelný nápis GETRÄNKEFACHMARKT. Montáž na polykarbonátovou fasádu.

Výroba a montáž 2 ks světelného nápisu SAGASSER délka 6000 mm, předmontováno na rámu z hliníkových profilů. Nesvětelný nápis GETRÄNKEFACHMARKT. Montáž na polykarbonátovou fasádu.


0 - POP/POS prodejní stojan BALM - retro

Kategorie: POP/POS reklama

Investor: Mangoinvest, s.r.o.

Typ materiálu: HPL, lamino, opálové plexi, transparentní plexi, LED, matné žárovky, barevné plexi – vysoký lesk, sklo, zrcadlo, cenovkové PET lišty

Prodejce materiálu: MORIS design

Lokalizace: Obchodní dům MY, přízemí, Národní třída, Praha

Popis:

Vytvoření retro stojanu pro tradiční, vysoce kvalitní kosmetiku se zdálo být jednoduchým úkolem. Opak byl však pravdou. Vzhledem k naprosto výjimečným požadavkům na skladování a vystavení kosmetiky jsme museli respektovat několik zásadních pravidel. Zaprvé vymyslet konstrukci stojanu tak, aby respektoval tepelné podmínky vystavení a skladování kosmetiky, aniž bychom mohli použít elektrický větrák. Za další skloubení moderního vystavení s retro designem. A za poslední respektování místa, kde má POS stát tj. v exkluzivním prostředí obchodního domu MY. Konstrukce stojanu je tedy taková, že využívá „komínového“ efektu pro odvod tepla zezadu, respektuje požadavky pronajímatele prostoru na exkluzivitu a v neposlední a nejdůležitější řadě respektuje přání investora na vystavení kosmetiky tak, aby lákala více než okolní značky. Dle vyjádření prodejce se nám velmi podařilo skloubení těchto požadavků a cena stojanu se již za velice krátkou dobu vrátila.

Vytvoření retro stojanu pro tradiční, vysoce kvalitní kosmetiku se zdálo být jednoduchým úkolem. Opak byl však pravdou. Vzhledem k naprosto výjimečným požadavkům na skladování a vystavení kosmetiky jsme museli respektovat několik zásadních pravidel. Zaprvé vymyslet konstrukci stojanu tak, aby respektoval tepelné podmínky vystavení a skladování kosmetiky, aniž bychom mohli použít elektrický větrák. Za další skloubení moderního vystavení s retro designem. A za poslední respektování místa, kde má POS stát tj. v exkluzivním prostředí obchodního domu MY. Konstrukce stojanu je tedy taková, že využívá „komínového“ efektu pro odvod tepla zezadu, respektuje požadavky pronajímatele prostoru na exkluzivitu a v neposlední a nejdůležitější řadě respektuje přání investora na vystavení kosmetiky tak, aby lákala více než okolní značky. Dle vyjádření prodejce se nám velmi podařilo skloubení těchto požadavků a cena stojanu se již za velice krátkou dobu vrátila.


0 - POP/POS vystavení prodejny brýlí - OPTISCONT

Kategorie: POP/POS reklama

Investor: Optiscont s.r.o.

Typ materiálu: HPL, lamino, opálové plexi, transparentní plexi, LED, barevné plexi – vysoký lesk, sklo, dlažba - keramika

Prodejce materiálu: MORIS design

Lokalizace: F. V. Mareše 7, Benešov

Popis:

Zadavatel potřeboval jinou a odlišnější prezentaci jím prodávaných produktů. Primárním cílem bylo vytvoření takového POS, aby se zákazník snadno orientoval, aby bylo možno kdykoli měnit akční, či jinak zajímavé zboží v prodejní úrovni očí. Celkově měl být POS modulární, tj. měl být vytvořen tak, aby ho bylo možno replikovat vedle sebe do řady na stěnu, dle prostorových možností zákazníkových prodejen. POS měl být možný použít jak v zákazníkových prodejnách optiky, tak i v ordinacích očních lékařů, při zachování stejného vizuálu a „zapamatování si“ prodejce zákazníkem. Celkový dojem podtrhuje doplnění interiéru luxusními prvky v dekoraci dřeva a designová svítidla. Design primárně cílí na to, že i nákup takové intimní věci jako jsou brýle, může být příjemný zážitek. Vřele doporučujeme se jet na místo podívat. Málokdy se povede udělat z nákupu událost, která je svým způsobem společenská záležitost.

Zadavatel potřeboval jinou a odlišnější prezentaci jím prodávaných produktů. Primárním cílem bylo vytvoření takového POS, aby se zákazník snadno orientoval, aby bylo možno kdykoli měnit akční, či jinak zajímavé zboží v prodejní úrovni očí. Celkově měl být POS modulární, tj. měl být vytvořen tak, aby ho bylo možno replikovat vedle sebe do řady na stěnu, dle prostorových možností zákazníkových prodejen. POS měl být možný použít jak v zákazníkových prodejnách optiky, tak i v ordinacích očních lékařů, při zachování stejného vizuálu a „zapamatování si“ prodejce zákazníkem. Celkový dojem podtrhuje doplnění interiéru luxusními prvky v dekoraci dřeva a designová svítidla. Design primárně cílí na to, že i nákup takové intimní věci jako jsou brýle, může být příjemný zážitek. Vřele doporučujeme se jet na místo podívat. Málokdy se povede udělat z nákupu událost, která je svým způsobem společenská záležitost.


0 - H&M COS Pařížská ulice Praha

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: H & M Hennes & Mauritz AB švédská oděvní společnost

Investor: H & M Hennes & Mauritz AB švédská oděvní společnost

Typ materiálu: plexisklo / hliník / LED pásek

Značka materiálu: Altuglass, LED Dencop

Prodejce materiálu: VINK PMMA, Dencop

Lokalizace: Pařížská ulice Praha

Popis:

Světelný nápis COS je vyroben jako skladba z hliníkového svařovaného korpusu s plexisklem typu block. Frézováním drážky a zmatněním materiálu dochází k zajímavé difuzi a efektnímu nasvětlení podkladové plochy...

Světelný nápis COS je vyroben jako skladba z hliníkového svařovaného korpusu s plexisklem typu block. Frézováním drážky a zmatněním materiálu dochází k zajímavé difuzi a efektnímu nasvětlení podkladové plochy...


0 - Ferrari Maserati

Kategorie: Světelná reklama

Zadavatel: Scuderia Praha a.s.

Investor: Scuderia Praha a.s.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: lakovaný hliník, plexisklo, kompozitní materiály

Typ materiálu: plexisklo / hliník / LED Dencop

Značka materiálu: Plexiglass, Rohm

Prodejce materiálu: Zenit, Dencop

Lokalizace: Čistovická 98, Praha 5, Stodůlky

Popis:

Jedná se o široký soubor prvků značení autosalonů Ferrari a Maserati. Exteriérové aplikace zajišťující reklamní pylony, světelné a nesvětelné nápisy, loga. Orientační systémy venkovního označení zajišťující snadnou navigaci. Interiérové prvky regálového typu a výstavních expozic.

Jedná se o široký soubor prvků značení autosalonů Ferrari a Maserati. Exteriérové aplikace zajišťující reklamní pylony, světelné a nesvětelné nápisy, loga. Orientační systémy venkovního označení zajišťující snadnou navigaci. Interiérové prvky regálového typu a výstavních expozic.


0 - Replika litinové překlápěcí lavičky

Kategorie: Městský mobiliář

Zadavatel: Město Říčany u Prahy

Investor: Město Říčany u Prahy

Materiál, z něhož je práce zhotovena: šedá litina, smrkové dřevo

Lokalizace: Město Říčany u Prahy


0 - Prezentační stánek CAFÉ TAPETA

Kategorie: POP/POS reklama

Zadavatel: ANTALIS s.r.o. a PRINTPOINT s.r.o.

Investor: ANTALIS s.r.o. a PRINTPOINT s.r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: sendvičové desky Stadur, papírové desky Dispa, vliesové tapety Coala WallDesign, plotrové fólie MACtac

Typ materiálu: vliesové tapety, sendvičové a papírové desky, tiskové a plotrové fólie

Značka materiálu: Coala, Stadur, Dispa, MACtac

Prodejce materiálu: ANTALIS

Lokalizace: FOR INTERIOR 2016

Popis:

Stánek prezentoval výrobu originálních tapet od návrhu po instalaci. Tiskové centrum PRINTPOINT je v tomto spojení ten, kdo zajišťuje design, tisk a realizaci a ANTALIS je dodavatel tapet zn. Coala. Známé designové kousky z české provenience (kolo Favorit, boty BOTAS, nafukovací hračka FATRA Napajedla), měly upozornit na spolupráci s českými designéry na tvorbě originálních tapet. Na panelech byly také upevněny boxy s fotoaparátem a kresbou, které korespondovaly s motivy na stěně. Každý stadurový panel byl potapetován jiným druhem tapety. Za kulatým logem je otvor do skládku. Barový stolek je celý vytvořen z desky Dispa. Box za kolem slouží zároveň jako úschovna drahého kola Favorit na noc. Podlaha je potištěna podlahovou grafikou.

Stánek prezentoval výrobu originálních tapet od návrhu po instalaci. Tiskové centrum PRINTPOINT je v tomto spojení ten, kdo zajišťuje design, tisk a realizaci a ANTALIS je dodavatel tapet zn. Coala. Známé designové kousky z české provenience (kolo Favorit, boty BOTAS, nafukovací hračka FATRA Napajedla), měly upozornit na spolupráci s českými designéry na tvorbě originálních tapet. Na panelech byly také upevněny boxy s fotoaparátem a kresbou, které korespondovaly s motivy na stěně. Každý stadurový panel byl potapetován jiným druhem tapety. Za kulatým logem je otvor do skládku. Barový stolek je celý vytvořen z desky Dispa. Box za kolem slouží zároveň jako úschovna drahého kola Favorit na noc. Podlaha je potištěna podlahovou grafikou.


0 - Část stánku na autosalonu Škoda

Kategorie: Indoor reklama

Zadavatel: Nüssli CZ spol. s r.o.

Investor: Nüssli CZ spol. s r.o.

Materiál, z něhož je práce zhotovena: Akrylát, dibond, hliník

Lokalizace: Autosalon Ženeva 2017